Pomysłowa Reklama Bolta

Uber jeździ Boltem

W Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama usług przewozów nietaksówkarskich Bolt. Można zobaczyć na niej ambasadorkę marki – Lidię Uber – oraz hasło: „Pani Uber jeździ Boltem”. Przy czym pierwsze słowo hasła jest znacznie mniejsze od trzech pozostałych. Pomysłowa reklama już zyskała wielu zwolenników.

O starcie kampanii marka poinformowała również w swoich kanałach społecznościowych. Jak argumentuje, najlepszymi ambasadorami brandu są zadowoleni klienci. Taką osobą ma być Lidia Uber, która oczywiście ma się kojarzyć z największym konkurentem BOLTA – siecią Uber.

Reklamę z tego rodzaju grą słowną zastosował w tym roku m.in. Microsoft. W spocie o przewadze laptopa Surface nad MacBookiem Air Apple’a opowiadał młody Australijczyk, Mackenzie Book. Można więc było powiedzieć, że MacBook poleca Microsoft Surface.

To nowy trend w prowadzonych kampaniach reklamowych, które mają przyciągać uwagę, ale i serwować “pstryczki” konkurencji.

Znacie podobne przykłądy ciekawych kampanii prowadzonych przez duże firmy? Piszcie w komentarzach!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *